sobota, 21 stycznia 2017

Kreatywne szydełko

Witajcie
Ostatnio obiecałam Wam naszą decyzję w sprawie wspólnej nauki w "Kreatywnym Szydełku".  Zadałyśmy pytanie (TUTAJ), jak Wy to widzicie i … Zdeklarowały się do nauki trzy osoby. Bardzo Wam dziękujemy, to dla nas bardzo ważne. W komentarzach pisałyście także, że powstają piękne prace, że poszerzamy horyzonty, ale też że taka wielość technik nie zawsze do końca pozwala poznać i nauczyć się przynajmniej części tajników w konkretnej dziedzinie, z czym się bardzo zgadzamy.
Żeby nie przedłużać: zdecydowałyśmy z Renią zawiesić na chwilę obecną "Kreatywne Szydełko". Nie wiemy na ile, ale potrzebujemy czasu, aby okrzepnąć w dotychczas poznanych technikach, a poza tym nie samym szydełkiem żyje człowiek. Bardzo dziękujemy zainteresowanym dziewczynom za chęć nauki z nami, obiecujemy, że wrócimy z tymi tematami. Nie ściągamy więc banerków, ale dajemy sobie trochę czasu


Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia wkrótce :-)

Justyna

P.S.
Przypominam, że u Reni trwa głosowanie w poprzednim etapie - koralikowym w CH, macie czas do końca miesiąca - LINK

7 komentarzy:

  1. ale nie odwieszasz szydełka na przysłowiowy "hak" ? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Waszą decyzję ale przyznam, że jestem troszkę zawiedziona. Dla mnie Wasze kursy są bardzo motywujące i mimo, że nie we wszystkich etapach brałam udział to podziwiam Was, że poznałyście tyle ciekawych technik i że nie spoczywacie na laurach tylko dalej chcecie się czegoś uczyć. Mam nadzieję, że każecie mi bardzo długo czekać na kolejne etapy Kreatywnego Szydełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, szkoda, ale rozumiem. Czekam na odwieszenie, a tymczasem moje szydełko pochodzi własnymi znanymi już ścieżkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to w życiu bywa nie można mieć wszystkiego :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. czasem taka przerwa wychodzi wszystkim na dobre, jedno jest pewne, poznajemy wiele technik , wiele jeszcze przed nami i w zasadzie poza wyobraźnią ogranicza nas tylko czas.. nie wiem jak Wam ale mnie sie wydaje że mam go coraz mniej :-(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się właśnie zaczynałam rozpędzać... Trochę szkoda, ale przynajmniej będę miała czas na nadrobienie straconych lekcji (na początek mochila) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak pisze Agata, zawsze można od początku zacząć zabawę z kreatywnym szydełkiem i zrobić wg tych kursów inne projekty 😃

    OdpowiedzUsuń