czwartek, 21 kwietnia 2016

Szafir(k)owe zakręcanie :-)

Witajcie :-)
Zanim cokolwiek napiszę muszę, no poprostu muszę Wam bardzo, ale to bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod "szalonymi tenisówkami". Napisałyście tyyyyyle miłych słów, że muszę działać dalej, bo nic tak nie motywuje jak pochwały. Bardzo Wam więc DZIĘKUJĘ :-)

Teraz będzie z tej drugiej beczki, czyli o frywolitce. Normalnie, nudnie i banalnie bo chciałam pokazać zadanie domowe w 25 już lekcji nauki frywolitki. Renia kazała zakręcać i zawijać na wszystkie strony, to spróbowałam. Da się, jest to nawet całkiem proste i przyjemne, ale jakimś wielkim fanem chyba nie będę. Jakby co to umiem i mogę wykorzystać. Korzystałam z wzorów Ninetty pokazanych TUTAJ i  Muskaan TUTAJ, a że użyłam niebieskiej nitki w odcieniu, który kojarzy mi się z ulubionymi szafirkami to wyszło, jak wyszło. Bez większego gadania pokazuję:




To jeszcze kilka zdjęć w "sztucznym" świetle, może będzie widać więcej szczegółów:



To jak zaliczę zadanie? mam nadzieję, że tak :-)
Na dzisiaj kończę, bo mam jeszcze mnóstwo roboty, ale obiecuję że niedługo znowu będę z powrotem :-)

pozdrawiam serdecznie 

Justyna :-)

22 komentarze:

  1. Thank you very much for your visit in my blog. Your version of the bracelet tatted in blue is very pretty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne szafirki masz w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatuszki a frywolitki pięknie zakręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaliczone bez dwóch zdań (przynajmniej w mojej opinii) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Justynko świetnie pozwijane i to w dużej ilości, więc zaliczam jak najbardziej :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna ta zakręcona Frywolitka, I kolorek faktycznie taki szafirkowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kolor!!! Piękne te zawijasy:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szafirki :) A komplecik wprost obłędny, zwłaszcza w takim odcieniu niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik i to w jak pięknym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te zawijaski są intrygujące i naprawdę bardzo ładnie wyglądają. A kolorek prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny delikatny komplecik i kolorek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor mój ulubiony, pięknie całość wyszła ...a zawijania jest co niemiara i na 6+ zadanie wykonane!!!!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyszło :) Ja kombinowałam długo, jak zrobić to "kręcenie" i chyba wreszcie mi się udało coś wymyśleć, obym zdążyła tylko zrobić zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Znów wspaniałości tym razem w szafirowym kolorze! Cudowny komplecik, pokręcony:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, delikatne frywolitki :) ja kocham szafirki, za ich kolor i w ogóle to takie skromne a piękne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Frywolitki śliczne . Zadanie zaliczyłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach jakie śliczne zawijaski :) I w tym pieknym kolorze. Bardzo, bardzo ładne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. sie powyginałaś ;-D
    bardzo fajne to , dodaje przestrzenności
    ale chyba tez nie będę fanem, chociaż ja się nie nauczyłam :-(
    no nie odrobiłam lekcji!

    OdpowiedzUsuń